Want goed voorbeeld doet immers volgen. Een greep uit onze mooie projecten, omdat ze laten zien waar we voor staan.
Door Uit in Hengelo zijn we uitgenodigd voor een pitch. Het vraagstuk was helder; bedenk een on- en offline campagne die de vrijetijdsvoorzieningen van Hengelo op een ludieke en pakkende manier in de etalage zet.
Autobedrijf Benerink staat sinds 1986 bekend als dé specialist in BMW, Audi en Mini. Een echt familiebedrijf met een eigen werkplaats als onderscheidend vermogen.
Sigmax ICT Specialisten heeft een pitch uitgeschreven voor een brand awareness campagne in Oost-Nederland. Zij vroegen om een sterk en onderscheidend beeldconcept, geen 13 in een dozijn.
Werken voor Thuisbezorgd.nl; hongerig worden we er van. Wij verzorgen al geruime tijd een breed scala aan uitingen voor deze maaltijdbezorgdienst.
Het bouwen aan merken is een continu proces. Het vertrekpunt is altijd hetzelfde. Doelstelling bepalen en strategie uitzetten om dit doel te behalen. Op deze wijze zijn we in staat om de juiste boodschap, op de beste manier met de juiste middelen te communiceren.
Iets komt tot leven of wordt nieuw leven ingeblazen. Merk reanimatie noemen we dat.
Wij zijn altijd bezig om het beste uit een merk te halen. Via onze werkwijze bouwen we aan
merken over een langere periode. Denk hierbij aan een nieuwe identiteit, positionering of een redesign.
Hoe gezond is jouw merk? Let’s find out! It’s not Hardt to talk to us!
We geven jouw merk een nieuwe impuls.
In drie eenvoudige stappen realiseren we vervolgens een kloppend verhaal: van branding tot het uitwerken van de benodigde middelen. Een heldere werkwijze, waarmee we doeltreffende inzichten krijgen, de juiste keuzes maken en een unieke waarde creëren voor jouw bedrijf. Geen sprong in het diepe dus, want wij weten wat wel én niet scoort.
Onze werkwijze