"Hardt heeft de opdracht goed geïnterpreteerd en uitgewerkt. We kijken terug op een prettige, positieve en constructieve samenwerking.”
Monique Delsing-Otto, Marketing Manager
Dichtbij genoeg
Campagne

‘Dichtbij genoeg te beleven’ vormt de kapstok voor onze campagne. Op een ludieke manier communiceren we de mooiste en leukste hotspots van Hengelo. De Houtmaat is toch net zo mooi als Venetië? En waarom naar Disneyland als je ook naar de Waarbeek kunt?

We starten de campagne met een teaser op alle social media kanalen. Daarna rollen we de campagne gedurende een aantal maanden uit.

We zetten een breed pallet aan middelen in. Onder andere 2-sign borden, stoepstickers in de stad, een huis aan huis mailing, en uiteraard de socials. Door middel van een winactie hebben we de inwoners van Hengelo geactiveerd. Zij weten immers zelf de beste hotspots van de stad te vinden. Diegene die de leukste hotspot van Hengelo op de foto zet maakt kans op mooie prijzen, met als grote prijs; een geheel verzorgde Hengelo citytrip!