Expertises

Met chirurgische precisie werken we aan communicatieconcepten, identiteiten en spraakmakende campagnes. Maar ook voor een website, brochure of een filmproductie draaien wij onze hand niet om. Bekijk onze diensten en maak snel een afspraak, dan zorgen wij ervoor dat je weer verliefd wordt op jouw merk!

Bekijk onze diensten
specialisaties

Merk reanimatie

Het bouwen aan merken is een continu proces. Het vertrekpunt is altijd hetzelfde. Doelstelling bepalen en strategie uitzetten om dit doel te behalen. Op deze wijze zijn we in staat om de juiste boodschap, op de beste manier met de juiste middelen te communiceren. 

Iets komt tot leven of wordt nieuw leven ingeblazen. Merk reanimatie noemen we dat.
Wij zijn altijd bezig om het beste uit een merk te halen. Via onze werkwijze bouwen we aan
merken over een langere periode. Denk hierbij aan een nieuwe identiteit, positionering of een redesign.

Hoe gezond is jouw merk? Let’s find out! It’s not Hardt to talk to us!
We geven jouw merk een nieuwe impuls.

Onze creativiteit stroomt door deze bedrijven

Wij zijn Hardt

De juiste mooie dingen maken. Daar ligt het hart van onze organisatie. Wij zijn ervaren professionals, teamspelers en liefhebbers van creativiteit. Met als doel om als campagne bedenkers een gezicht te geven aan de identiteit van jouw merk.

Ons team

Wij zorgen voor een kloppend verhaal en een concept dat blijft boeien. Want dat is de ambitie die wij waarmaken.

Werkwijze

In drie eenvoudige stappen realiseren we vervolgens een kloppend verhaal: van branding tot het uitwerken van de benodigde middelen. Een heldere werkwijze, waarmee we doeltreffende inzichten krijgen, de juiste keuzes maken en een unieke waarde creëren voor jouw bedrijf. Geen sprong in het diepe dus, want wij weten wat wel én niet scoort.

Onze werkwijze
Strategie
Concept
Creatie

Cases

Want goed voorbeeld doet immers volgen. Een greep uit onze mooie projecten, omdat ze laten zien waar we voor staan.

Sigmax

Sigmax ICT Specialisten heeft een pitch uitgeschreven voor een brand awareness campagne in Oost-Nederland. Zij vroegen om een sterk en onderscheidend beeldconcept, geen 13 in een dozijn.

portfolio